Point of no return

Este timpul pentru
un nou tip de ecommerce

Ajut brandurile fashion să reducă returnările produselor achiziționate online, să micșoreze amprenta de CO₂ asupra mediului și să educăm cumpărătorii să descopere și să cumpere produse pe care le vor iubi cu adevărat.

Derulează pentru a afla mai multe
Alătură-te listei de așteptare

Redu retururile online și micșorează amprenta de CO₂ asupra mediului

Soluția modulară de reducere a retururilor ajută brandurile să prevină retururile de produse înainte ca acestea să apară, contribuind la creșterea satisfacției clienților, loialității și profitabilității.

Problema retururilor online

3mld.

costuri generate de retururile din retail la nivel global anul trecut

100mil.

tone metrice de emisii de dioxid de carbon

17mld.

kilograme de retururi în gropile de gunoi

21€
46€
Cost per produs returnat

Amprenta de carbon rezultată din retururi a atins niveluri alarmante. Din punct de vedere economic, companiile suportă costuri de miliarde de euro legate de retururile produselor online. Conform McKinsey, comercianții plătesc între 21 ─ 46 € pentru fiecare produs returnat.

Demo

Am pregătit mai jos un demo.
Scopul sistemului este de a afișa informații educative despre amprenta de carbon pe care un produs sau categorie de produs o lasă în urma ei individual sau la nivel global într-un mod random atribuit fiecărei sesiuni pe pagina în care acesta se află.

Copiază adresa de email de mai jos pentru a putea folosi ultimul widget adăugat.

client@email.com

Încurajez un comportament responsabil de cumpărături online și promovez un sistem sustenabil atât pentru industrie, cât și pentru mediu.

Noul standard

Intenția de a păstra
fiecare articol

Este timpul să regândim conceptele de comoditate extremă care au caracterizat începuturile cumpărăturilor online, cum ar fi retururile gratuite necondiționate.

Practicarea achizițiilor informate și conștiente, cu intenția de a păstra fiecare articol, trebuie să înlocuiască obiceiul de a comanda cu așteptarea unor retururi calculate.

Pentru cumpărători

Încurajarea cumpărăturilor
mai inteligente

Această unealtă este destinată doar brandurilor, este concepută și pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături a clienților. Prin promovarea cumpărăturilor inteligente, ghidez clienții să descopere produse adaptate preferințelor lor.

În această nouă eră a comerțului electronic, va fi mai ușor și mai rapid ca niciodată pentru clienți să găsească produse pe care le iubesc și doresc să le păstreze, reducând astfel nevoia de retururi.