Point of no return
Este timpul pentru
un nou tip de ecommerce
Ajut brandurile fashion să reducă returnările produselor achiziționate online, să micșoreze amprenta de CO₂ asupra mediului și să educăm cumpărătorii să descopere și să cumpere produse pe care le vor iubi cu adevărat.
Redu retururile online și micșorează amprenta de CO₂ asupra mediului
Soluția modulară de reducere a retururilor ajută brandurile să prevină retururile de produse înainte ca acestea să apară, contribuind la creșterea satisfacției clienților, loialității și profitabilității.
Problema retururilor online
€3mld.
costuri generate de retururile din retail la nivel global anul trecut
100mil.
tone metrice de emisii de dioxid de carbon
17mld.
kilograme de retururi în gropile de gunoi
Amprenta de carbon rezultată din retururi a atins niveluri alarmante. Din punct de vedere economic, companiile suportă costuri de miliarde de euro legate de retururile produselor online. Conform McKinsey, comercianții plătesc între 21 ─ 46 € pentru fiecare produs returnat.
Demo
Am pregătit mai jos un demo.
Scopul sistemului este de a afișa informații educative despre amprenta de carbon pe care un produs sau categorie de produs o lasă în urma ei individual sau la nivel global într-un mod random atribuit fiecărei sesiuni pe pagina în care acesta se află.
Copiază adresa de email de mai jos pentru a putea folosi ultimul widget adăugat.
Vasile Dingă
digital marketer

Încurajez un comportament responsabil de cumpărături online și promovez un sistem sustenabil atât pentru industrie, cât și pentru mediu.
Noul standard
Intenția de a păstra
fiecare articol
Este timpul să regândim conceptele de comoditate extremă care au caracterizat începuturile cumpărăturilor online, cum ar fi retururile gratuite necondiționate.
Practicarea achizițiilor informate și conștiente, cu intenția de a păstra fiecare articol, trebuie să înlocuiască obiceiul de a comanda cu așteptarea unor retururi calculate.
Pentru cumpărători
Încurajarea cumpărăturilor
mai inteligente
Această unealtă este destinată doar brandurilor, este concepută și pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături a clienților. Prin promovarea cumpărăturilor inteligente, ghidez clienții să descopere produse adaptate preferințelor lor.
În această nouă eră a comerțului electronic, va fi mai ușor și mai rapid ca niciodată pentru clienți să găsească produse pe care le iubesc și doresc să le păstreze, reducând astfel nevoia de retururi.